Firemní filosofie
Firemní filozofie vychází z těchto zásad:
- primární je spokojenost a důvěra zákazníka, které jsou základem dlouhodobé spolupráce a vzájemných korektních partnerských vztahů
- vysoká kvalita produktů a služeb je a musí být samozřejmostí a přispívá k profesionalizaci daného odvětví
- nejen vysoce kvalitní produkty, ale i špičkové služby a profesionální přístup jsou důležité pro spokojenost zákazníka a přispívají k dlouhodobé spolupráci
- firma ctí zásady společenské zodpovědnosti za své okolí a region
- pro firmu jsou kromě zákazníků a partnerů neméně důležití i spokojení zaměstnanci, kteří jsou ztotožněni se strategií společnosti
- v personální práci je kladen mimořádný důraz na zjišťování zpětné vazby od všech pracovníků
- společnost se intenzivně zapojuje do inovačních procesů v regionu a aktivně se účastní projektů hospodářské transformace regionu
K našim firemním zásadám dále patří:
- zavedení našich systémů musí vést ke zvýšení produktivity a zefektivnění práce u zákazníka
- údržba a obsluha našich systémů musí být co nejjednodušší a zároveň uživatelsky přívětivá
- práce s našimi systémy nevyžaduje nákladná školení
- klient má možnost stanovit si rozsah služeb dle svých finančních možností
- zavedení našich systémů přispěje k větší konkurenceschopnosti zákazníka na trhu
NET University s.r.o.